Har den haarde snak derefter lukke op. @ Wallybock

Som en tidligere leder af HR i et par organisationer, har jeg haft til at coache ledere om, hvordan man har hård samtaler. Der er ingen større frygt for mange, men undgå disse diskussioner undergraver din gennemslagskraft og omdømme. Jeg elsker denne post fra kammerat Wally Bock, opfordrede Retningslinjer for at tale med teammedlemmerne om deres præstationer. Tjek det ud.

Jeg elsker denne linie fra posten og er enige: \ "Du vil have din medarbejder til at forlade samtalen tænke over, hvordan de vil gøre tingene anderledes i fremtiden, og ikke om hvordan du behandlede dem \."

Interessant, at tage sig tid og omsorg til at have svært samtaler gør positiv forstærkning til at fungere bedre, også. Hvis jeg ved, at du vil pleje nok til at være ærlig over for mig, når tingene ikke fungerer, så jeg ved, at når du fortæller mig, at jeg gjorde et fantastisk stykke arbejde, jeg virkelig gjorde et fantastisk job. Ledere, som ikke gør noget, men ros folk vil opdage, at deres ord betyder relativt lidt til folk.

BTW - Jeg elsker også Wally's tage på, når det er tid til at lukke op. Nervøse chefer ofte blive ved og ved og på at skabe bugtende circuiteous beskeder, der forlader medarbejdere frustrerede og uimponeret (for ikke at nævne, for forvirret til at ændre deres adfærd!). Det er venligere og mere omsorgsfuld at komme til det punkt.

Ingen kommentarer: